Hvad mener vores kunder?
Dansk Plejeteknik samarbejder med de danske hospitaler, institutioner og hjælpemiddeldepoter.
Siden 1997 har Dansk Plejeteknik leveret teknisk service og reservedele af høj kvalitet til det danske sundhedsvæsen samt flere lande i Europa. Vores produkter og løsninger gør hverdagen nemmere for både indkøberen, montøren, plejeren og patienten. Vi tilstræber altid at have en produktportefølje som gør os i stand til at yde den bedst mulige kvalitet, til den lavest mulige pris.
Siden begyndelsen har vi vægtet vores samarbejde med de danske regioner og kommuner samt private institutioner højt. Vi udvikler produkter i tæt samarbejde med vores kunder og assisterer ofte som hjælpende hånd ude på de danske hospitaler under spidsbelastninger eller ferieperioder.
"Dansk Plejeteknik er en god og innovativ partner, når de ideer, vi får, skal udvikles til bedre, billigere og mere robuste reservedele til hospitalssektoren."
Jim, reparatør, Hvidovre Hospital
"Et stort plus er, de kan reparere reservedele, så vi nogle gange er fri for at bestille at nye og herved spare penge. Fordelen er også, de kan reparere ethvert hjælpemiddel uanset model – der findes altid en løsning."
Cathrine Petersen, fysioterapeut, Svendborg Kommune
Jeg ringede og skulle bestille en håndbetjening, men jeg kendte ikke varenummeret. Men ud fra formen og farven fandt de frem til den rigtige og sendte den til mig. Det er altså dejligt, at man kan få hjælp uden selv at skulle være ekspert.
Rasmus Lange, Tekniker, Sydmarksgården Plejehjem
Hospitalet har virkelig sparet mange penge på reservedele, efter jeg sagde ja til at få en blå kasse af Dansk Plejeteknik. I stedet for at købe nye, renoverer de reservedelene og returnerer dem til mig. Vi smider slet ikke så meget ud, som vi gjorde tidligere.
Jesper Fuglsø Andersen, tekniker, Regionshospitalet Randers
Dansk Plejeteknik har en række faste kunder, som igennem to årtier har benyttet sig af vores nærværende og professionelle service; det er lige fra serviceteknikeren, som kommer for at tilse et hjælpemiddel, den hjælpemiddeltekniske support via telefon eller vores salgspersonale, som tager imod bestillinger og yder hurtigt og korrekt ekspedition.