KONTAKT OS +45 5885 3440 eller skriv til os

Forsendelse og returvarer

Forsendelse
Vi ved, at nem og hurtig levering er afgørende for det tekniske personale og i sidste ende, plejepersonalet og brugeren. For at sikre kvaliteten af en levering fra Dansk Plejeteknik har vi indgået samarbejde med GLS pakkefirma. Samarbejdet giver mulighed for hurtig levering og ved bestilling af varer inden kl. 13 på hverdage vil pakken sædvanligvis være leveret hos modtageren inden for to arbejdsdage. Bestillinger modtaget i weekenden, behandles mandag og leveres tirsdag.

 

Returvarer
Skulle der mod al forventning være sket en fejl ved din ordre, kontaktes Dansk Plejeteknik inden varerne sendes retur. Returvarer skal have ordre nr. og eventuel forklarende besked vedlagt pakken således, at Dansk Plejeteknik kan behandle returneringen hurtigst muligt. Returvarer til Dansk Plejeteknik A/S skal være ubeskadiget og forsvarligt pakket. Reklamationsbehandling forudsætter, at returvarerne er modtaget ubeskadiget. Er returvarerne beskadiget ved ankomst hos Dansk Plejeteknik A/S, hæfter kunden for det fulde beløb af varerne. Varer med ændrede specifikationer i forhold til standardvarer, er underlagt begrænset returret og afhænger af den induviduelle sag. På særlige bestillingsvarer, herunder skaffevarer, vil der som udgangspunkt være begrænset returret, og kunden afholder alle omkostninger til fragt ved returnering.

 

Forsendelse udenfor Danmark
Oversøiske (herunder Færørerne og Grønland) og udenlandske destinationer betaler fragt efter gældende udenlandstakster hos GLS. Disse takster er ikke inkluderet i servicen på siden, så kontakt Dansk Plejeteknik for pris og leveringstid.

 

 

Har du spørgsmål, så sidder vi klar til at hjælpe dig.
Vi glæder os til at tale med dig!

Ring til os: +45 5885 3440